Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на маркучите за картерните газове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ние реално имам нещо като ойл танк (сепаратора) ако той се изчисти , т.е. поне да намалее минаването на масло по кулер турбо пътища... иначе загуба на масло нямам но това ме дразни че цапа на навсякъде!!! Тааа дайде идеи, вариянти няколко:

    1-да се пусна права тръба под колата,но зимата им е мека и рядко падат до -10 градуса,за по тежки условия не се препоръчва (и тоя не го искам)

    2-да се изкара през ойл танкчето и пак да се вкара в турбото

    3-да се изкара през ойл танкчето и после (само за газовете) филтърче

    Като версиите за махането на картерните, са в това че маслото което се отича от турбото до картера няма какво да го засмуква докато като са сложени преди турбото има и т.н. тааа не знам дайте сигурни идеи
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #77
      Интересна тема по този въпрос:
      http://www.sr20-forum.com/informatio...d-edition.html
      Last edited by dhtj; d.m.y г., 03:29.
      156 2.0TS

      Comment


      • #78
        Евала колега, много готин линк!
        Обяснява на хората хубаво не само цикъла на "ИЗПАРЯВАНЕ" на маслото (както някои колеги твърдят, че се изпарява), а всичко - как става, защо и т.н.
        Last edited by Alex_26; d.m.y г., 14:37.

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Евала колега, много готин линк!
          Обяснява на хората хубаво не само цикъла на "ИЗПАРЯВАНЕ" на маслото (както някои колеги твърдят, че се изпарява), а всичко - как става, защо и т.н.
          https://translate.google.com/#en/bg/oil%20vapours
          https://translate.google.com/#en/bg/vaporized
          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
          Mazda 6 2.3 2005
          sigpic

          Comment


          • #80
            The air comes in contact with a lot of oil in the crank case and basically turns into a mix of air and oil (along with a little bit of gasoline and water). This air/oil mix is represented by the red arrows in the crank case and as oil gets removed throughout the system
            А на картинката пише blow-by air/pressure mixed with oil. Vapors се отнася за горивните пари, които проникват покрай сегментите
            Т.е. имаме увличане на сместа въздух/масло от ....

            Comment


            • #81
              Малко като дявол евангелие го четеш...

              Air mixed with oil vapors си пише в прав текст, като махнеш думичките pressure и gasoline, за да е по-конкретно.

              "сместа въздух/масло" от какво се е образувала освен от маслени изпарения? Да не е още в течно състояние маслото и въздухът да го носи в чаша?
              Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
              Mazda 6 2.3 2005
              sigpic

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                Малко като дявол евангелие го четеш...

                Air mixed with oil vapors си пише в прав текст, като махнеш думичките pressure и gasoline, за да е по-конкретно.

                "сместа въздух/масло" от какво се е образувала освен от маслени изпарения? Да не е още в течно състояние маслото и въздухът да го носи в чаша?
                Написах увличане, Прекратявам спора, безсмислено е

                Comment


                • #83
                  И аз прекратявам с по-долен цитат от статията, която каза, че е много хубава:

                  because the vaporized oil will ignite at lower energy
                  Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                  Mazda 6 2.3 2005
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Олеле, колко мъка има по тоя свят!
                    Картерните газове се получават от преминаващите през сегментите изгорели газове. Те разпръскват маслото по стените на цилиндрите и така се получава една газово-маслена емулсия. Може да има и деруги съставки, но те са незначителни, от гледна точка на дискусията.
                    Тия газове минават през "маслен сепаратор" и се изсмукват във всмукателния тръбопровод и колектор.
                    Обяснявам действието:
                    Картерните газове минават през сепаратора, в първоначалният си вид като тел за търкане на тигани, където маслените капки се залепват по него и се стичат обратно в картера. Точно както се подтискат паточните газове в съвременните казани за ракия. Наздраве! пресъхнах!
                    После те имат два пътя. Първият е през малък отвор директно в колектора, след дросела. Това е за празния ход. Вторият е преди дросела.
                    Какъв е смисълът от цялата простотия?!
                    Ами засмукването е винаги по-голямо и в картера се получава разреждане. Така дори и недобре уплътнен двигател няма течове на масло. И обратното. При запушена картерна вентилация избиват семеринги, уплътнения и двигателят започва да тече.

                    Можете да си разсъждавате до за екология, ЕГР и каквото ви падне, но когато е създадена системата, тия неща не ги е имало.

                    Така, че това е во кратце идеята на системата.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Олеле, колко мъка има по тоя свят!
                      Картерните газове се получават от преминаващите през сегментите изгорели газове. Те разпръскват маслото по стените на цилиндрите и така се получава една газово-маслена емулсия. Може да има и деруги съставки, но те са незначителни, от гледна точка на дискусията.
                      Тия газове минават през "маслен сепаратор" и се изсмукват във всмукателния тръбопровод и колектор.
                      Обяснявам действието:
                      Картерните газове минават през сепаратора, в първоначалният си вид като тел за търкане на тигани, където маслените капки се залепват по него и се стичат обратно в картера. Точно както се подтискат паточните газове в съвременните казани за ракия. Наздраве! пресъхнах!
                      После те имат два пътя. Първият е през малък отвор директно в колектора, след дросела. Това е за празния ход. Вторият е преди дросела.
                      Какъв е смисълът от цялата простотия?!
                      Ами засмукването е винаги по-голямо и в картера се получава разреждане. Така дори и недобре уплътнен двигател няма течове на масло. И обратното. При запушена картерна вентилация избиват семеринги, уплътнения и двигателят започва да тече.

                      Можете да си разсъждавате до за екология, ЕГР и каквото ви падне, но когато е създадена системата, тия неща не ги е имало.

                      Така, че това е во кратце идеята на системата.
                      Т.е. имаме увличане на маслени капки от картерни газове, а не изпарение на масло

                      Comment


                      • #86
                        Разбира се!
                        Ако едно масло се изпарявя, то значи, че не е никакво масло.
                        В действителност, в маслата не би трябвало да има нещо, което да се изпарява, но засичам доста "маркови" масла, които имат такива пълнители.
                        На практика слагаме такова "масло". а то започва веднага да изчезва. Ако не го изхвърлим веднага, а упорито доливаме, то след един литър доливане, нещата се успокояват.
                        Имах такъв случай с "убаво" мАсло 15-50 на Шел.
                        Добре, че беше 5 литра с още един подарък. След като налях с доливането около 5,5 литрам нещата се успокоиха. Тоест от 5.5 литра около 1.5-2 литра е пълнеж.
                        Ето от къде идва идеята за това, че маслото се изпарява.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Ами засмукването е винаги по-голямо и в картера се получава разреждане. Така дори и недобре уплътнен двигател няма течове на масло. И обратното. При запушена картерна вентилация избиват семеринги, уплътнения и двигателят започва да тече.
                          Има и пълно щастие: По този начин, хем мотора ще гълта само чист въздух, хем изгорелите газове ще засмукват картерните.

                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Разбира се!
                            Ако едно масло се изпарявя, то значи, че не е никакво масло.
                            В действителност, в маслата не би трябвало да има нещо, което да се изпарява, но засичам доста "маркови" масла, които имат такива пълнители.
                            На практика слагаме такова "масло". а то започва веднага да изчезва. Ако не го изхвърлим веднага, а упорито доливаме, то след един литър доливане, нещата се успокояват.
                            Имах такъв случай с "убаво" мАсло 15-50 на Шел.
                            Добре, че беше 5 литра с още един подарък. След като налях с доливането около 5,5 литрам нещата се успокоиха. Тоест от 5.5 литра около 1.5-2 литра е пълнеж.
                            Ето от къде идва идеята за това, че маслото се изпарява.
                            Иве, вкара се в приключение. Масло да не се изпарява??? И аз това казвам от доста време насам, ама ... То се увлича от картерните газове. А както ти каза - изпаряват се само някои ароматни съставки на добавки или някой продукт, който се получава при разпадане на маслото при триене, температура и други въздействия

                            Comment


                            • #89
                              Докато умувах,дали маслото се "изпарява",прочетох че дори "изчезва".И съм по съгласен с второто,но в рамките на нормалното,въпреки че звучи като магия.
                              Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                                Докато умувах,дали маслото се "изпарява",прочетох че дори "изчезва".И съм по съгласен с второто,но в рамките на нормалното,въпреки че звучи като магия.
                                При скапани сегменти, гумички, ... наистина изчезва

                                Comment

                                Working...
                                X